A Magyar Posta Csoporthoz tartozó Díjnet segítségével az ügyfelek a különböző szolgáltatóktól érkező számláikat elektronikus formában, az interneten keresztül tekinthetik meg és azok kiegyenlítésére különféle fizetési módok közül választhatnak: bankkártyás (vpos) fizetés a dijnet.hu honlapon, valamint mobiltelefonon (iCsekk alkalmazással), továbbá a Díjnettel szerződésben álló kereskedelmi bankok esetében a számlák automatikus átadása az internetbanki moduloknak.
A Díjnet 260 ezer felhasználója 2015 végéig több mint 500 ezer szolgáltatói regisztrációt kezdeményezett, ez 25 százalékkal magasabb a 2014-esnél. Ehhez kapcsolódóan 2015-ben 4,6 millió számla elektronikus bemutatása történt meg, ez 28 százalékos növekedést jelent.
A Díjneten bemutatott számlák közül 2015-ben 1,8 millió darabot, 16,1 milliárd forint értékben fizettek ki az ügyfelek, a Díjnet oldalán elérhető fizetési módok valamelyikével. tavaly a Díjneten kezdeményezett fizetési tranzakciók 30 százaléka kártyás fizetéssel (vpos), 9 százaléka pedig internetbanki csatornán történt.
A Díjnet elektronikus számlát kibocsátó partnereink köre folyamatosan bővül: 2015-ben már 24 partnere volt, az idei első félévben pedig csatlakozik a rendszerhez a Magyar Telekom.
A múlt év végén elindult a Csekkoló alkalmazás, amely a Díjneten keresztül is elérhető. A Csekkoló szolgáltatással az ügyfél áttekintést és elemzést kaphat bevételeiről és kiadásairól. A Magyar Posta Hűségkártyával rendelkező ügyfelek összekapcsolhatják postai fiókjukat a Díjnetes alkalmazással, ezáltal minden befizetés egy helyen lesz látható.