Ma már 31 termékkategóriában összesen 3600 saját márkás terméket árul a Spar a magyarországi boltjaiban, az idén tovább bővül a paletta - közölte hétfőn Maczelka Márk, a boltlánc kommunikációs vezetője.
A tervek szerint 300 új saját márkás termék kerül a polcokra. Maczelka Márk elmondta: "Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermékek, a pékáruk és a convenience, azaz a kényelmi árucsoportokban".
Beszámolt arról is, hogy a koronavírus-járvány a vásárlói szokásokat is befolyásolta: a többszöri kisebb bevásárlásokat felváltották a ritkább, de nagyobb mennyiségben történő friss, pultos és előre csomagolt termék-beszerzések. Ezzel párhuzamosan hozzávetőleg 30 százalékkal nőtt a csomagolt tálcás húsok és húskészítmények eladása. A felvágottak esetében ugyanez a tendencia figyelhető meg. A frisshús-szegmens az online shopos értékesítésben dinamikus fejlődésnek indult 2020-ban: 2019-hez képest a forgalom a négyszeresére növekedett.