Májustól pénzvisszatérítési kedvezményprogrammal bővül a George Appban elérhető szolgáltatások köre. Az új, úgynevezett Moneyback funkciónak köszönhetően az Erste Bank ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. A program lényege, hogy az ügyfelek a nekik releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül, amennyiben aktiválják a nekik tetsző ajánlatot.
A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, a kedvezmény elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank – jelentette be az Erste sajtótájékoztatóján Harmati László lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettes.
Az ügyfelekhez igazodik a program
A Moneyback több mint egy egyszerű lojalitásprogram, a kedvezmények személyre szabottak, az egyes ügyfelek vásárlási szokásaihoz igazodnak. Az ajánlatok tartalma és időtartama ügyfelenként eltérő lehet. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, ez függ a vásárlások típusától és gyakoriságától is. Az ajánlatok rendszeresen frissülnek, ezért érdemes a George Appban hetente legalább egyszer átnézni az aktuális kínálatot.A pénzvisszatérítést kínálók köre bővülhet is a kedvezményprogramba belépő új kereskedők ajánlataival.
A Moneyback indulásakor mintegy 30 partnercég ajánlatai lesznek elérhetők a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Számos egyéb kereskedővel és szolgáltatóval is megszületett már a megállapodás, ezen társaságok kedvezményeivel a következő egy-két hónapban bővül a kínálat.
A Moneyback az Erste Bank és egy cseh fintech cég, a Dateio közös fejlesztésének eredménye. A Dateio szolgáltatja a háttértechnológiát és adatmodelleket a vezető európai bankoknak és működteti az egyik legnagyobb digitális platformot vásárlásalapú marketinghez a kelet-közép-európai régióban. Az Erste évek óta keresi az együttműködési lehetőségeket olyan európai fintech vállalkozásokkal, amelyek megoldásai jól illeszkednek a bank üzleti stratégiájához és segíthetik, gyorsíthatják a pénzintézet digitalizációs törekvéseit. Az Erste célja, hogy az ügyfelek számára valódi értéket teremtő kiegészítő szolgáltatásokkal bővítse szolgáltatáspalettáját – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
Folyamatosan bővül a szolgáltatások listája
Az Erste digitális platformja, a George folyamatosan fejlődik, a tavaly februári indulás óta számos új lehetőséggel bővült a kínálat. Elérhetővé vált például a Google Pay, valamint a QR-kódos azonnali fizetés, a hiteleket összegző Hitelinfó, a push üzenetre épülő Őrszem szolgáltatás, és a pénzügyi tudatosságot támogató pénzügyi asszisztens funkció.
A Moneybacken túl George idén további számos új szolgáltatással bővül. A napokban elindul a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, de még idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás (így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát), a mobilos nemzetközi-, csoportos- és állandó utalás, valamint George-ban is elérhetővé válik Mira, a bank digitális ügyfélszolgálati asszisztense.
Tavaly február óta már több mint 640 ezren próbálták ki George-ot, közülük mintegy 460 ezren mobilon léptek be. Több mint 520 ezren havonta legalább egyszer használják a platformot, nagy többségük, 70 százalékot meghaladó arányban – kizárólag, vagy a George Webbel együtt – a George Appot. Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az Ersténél. George indulása óta mintegy 60 ezerrel emelkedett azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére. Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya egy év 63 százalékra nőtt.
Az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. Az első negyedévben havonta átlagosan közel kétszer olyan gyakran léptek be George-ba, mint korábban a régebbi felületekre, és a Moneyback bevezetésétől ennek további jelentős növekedése várható. Az ügyfelek ráadásul nem csak többször keresik fel George-ot, de jóval aktívabban is használják. A tranzakciók száma ma már a négyszerese a korábbi netbanki és mobilbanki felületen mértnek: az azonnali utalások száma például közel az ötszörösére, a kártyaaktiválások (betét- és hitelkártya) közel a duplájára, a kártyalimit módosításoké pedig a négyszeresére ugrott. Az ügyfelek havonta átlagosan negyedmillió alkalommal keresik fel a George Store online pénzügyi piacteret – az összbanki teljes értékesítés közel 30 százaléka (a tranzakciók száma alapján) ma már digitális az Ersténél.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!