Így az Arena Plaza mellett szeptember közepétől a budai oldal legnagyobb bevásárlóközpontjában, a hamarosan nyíló Etele Plazában is találkozhatnak a céggel a vásárlók. A divatmárka 15 európai országban több mint 140 üzlettel működik, hazánkban 2007 óta van jelen.
A Peek & Cloppenburg második, csaknem négyezer négyzetméteres magyarországi üzletében – az eddigi tematikus elrendezéssel ellentétben – külön emeletet kap a női és férfi ruházat. Az Etele Plazában nyíló boltban a sportruházat is elérhető lesz.
A düsseldorfi és bécsi székhelyű, 1900-ban alapított családi vállalat több mint 130 nemzetközi és saját brand kiemelt forgalmazójaként Európa egyik vezető, többféle márkát értékesítő divatáruházlánca.
Ezekben a kihívást jelentő időkben is igyekszünk előre tekinteni és továbbra is hiszünk a helyhez kötött kereskedelemben, ezért három új üzletet is nyitunk idén – mondta Paul Pörtner, a Peek & Cloppenburg Ausztriáért és a kelet-európai piacokért felelős kereskedelmi igazgatója.
Legolvasottabb
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Őrületes autókrach: a Toyota, a Nissan és a Honda számai is fájóan megcsappantak
Előrehozott parlamenti választás lesz – a nyugdíj és az infláció is forró téma