Patinás, a magyar piacon jól csengő márkanévvel bővíti kínálatát a Euronics. A magyar tulajdonban levő kiskereskedelmi áruházlánc ugyanis megállapodást kötött a Dyras márkanév alatt futó termékek kizárólagos forgalmazási jogáról. Ez a márka a Dyras Europe Kft. tulajdona, viszont jelenleg a hazai Euronics láncot birtokló Vöröskő Kft.-é a kizárólagos forgalmazási jog.
A veszprémi központú cég a Dyras termékeket saját, 69 boltból álló hálózatában forgalmazza. A szortiment jelenleg már 110-fajta termékből áll, de az idei év végére ezt meg kívánják háromszorozni. A háztartási kisgépekből, szórakoztató elektronikából álló Dyras termékek a műszaki áruházak közül csak az Euronics-hálózat számára lesz elérhető, azonban szeretnék kiépíteni egy második sales csatornát is. A termékeket Európán belül fejlesztik , de a gyártás főként a távol-keleti gyárakban történik. A forgalom egy részét már a Magyarországon gyártott termékek adják.
A Euronicsnál kérdésünkre elmondták: a gyártás egyre nagyobb részét szeretnék Magyarországra hozni. A választék bővítéséről pedig a hálózatból érkező visszajelzések értékelése után döntenek.
A magyarországi piacon hosszú évek óta jelen levő Dyras a közepes árkategóriában van jelen. Az új Dyras márkatermékeket idén csak Magyarországon forgalmazzák, de tervezik bevezetését Németországban és a környező országokban is.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Újabb véres támadás: mecsetben robbantottak, sok az áldozat
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Őrületes autókrach: a Toyota, a Nissan és a Honda számai is fájóan megcsappantak
Előrehozott parlamenti választás lesz – a nyugdíj és az infláció is forró téma