A cég a november 15-ödikei Black Friday után november 22-től egészen vasárnap éjfélig kínálta akciós áron termékeit.
Az első Black Friday-során főként az elektronikai eszközök, így például a tévé, notebook, mobiltelefon, fényképezőgép, konzol uralta a legjobban fogyó termékek top 10-es listáját.
Ehhez képest a második heti akciós napok során egyedül a televízió tudta megőrizni első helyét, a mobiltelefon csak a hatodik legnépszerűbb termékké vált, a hűtőszekrény, a tűzhely, sütő, és a mosogatógép maga mögé utasította ezt a kategóriát, a táblagépek és a digitális fényképezőgépek pedig be sem tudtak kerülni az eladási forgalom alapján összeállított top 10-be.
Ha az idei két Black Friday teljes forgalmát nézzük, az mintegy két és félszer akkora volt, mint az Extreme Digital tavalyi, egynapos fekete péntekéé. Másképp alakultak a webáruház látogatottsági csúcsai is: november 15-én a reggeli órákban, a kezdés után volt a legtöbb érdeklődő, míg a második kampány során péntek, szombat és vasárnap délután is voltak csúcsok. A második kampány során vasárnap délután érkezett a legtöbb érdeklődő az oldalra.
- Az, hogy mostanra a Black Friday több hetes kampánnyá nőtte ki magát, magyar sajátosság: a hazai felhasználók profi akcióvadásszá képezték magukat, amihez hasonló jelenséget a többi piacunkon nem tapasztalunk. Bár a fekete pénteken az átlagosnál többen szánják rá magukat impulzusvásárlásra, itthon már e napokon is sok látogató keresi tudatosan a jó ár-érték arányú termékeket" - mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.
A Black Friday hétvége során a darabszámot tekintve a Honfoglaló társasjáték, a Finish mosogatókapszulák, illetve a Lego télapós kulcstartója fogyott a legjobban. Ezen kívül a második kampányban nagyobb arányban (78 százalékhoz képest 81 százalék) érkeztek rendelések belföldről, viszont a Budapestről (28 százalék) és vidékről (72 százalék) érkező rendelések aránya változatlan maradt.