Hamarosan itt a szeptember és kezdődik az új tanév: a Tesco a korábbi évek trendjeit figyelembe véve igyekszik megkönnyíteni a szülőknek a felkészülést. A kínálatban az első osztálytól az egyetemig, az alaptermékektől a prémium minőségig terjed a választék.
Az üzletekben a tanszercsomagok összeállítását bevásárlólista, sőt az 50 forgalmasabb helyen tanító nénik is segítik tanácsaikkal, egészen a tanév kezdetéig. Ez utóbbi, tavaly sikeresen bevezetett szolgáltatásra az idén is nagy az érdeklődés, ezért a tanító nénik most hosszabb ideig állnak a vásárlók rendelkezésére: a tavalyi 4 ezer óra után az idén már 6 ezer órában adnak tanácsokat a megfelelő iskolaszerek kiválasztásához, augusztus 24-től már minden nap.
Így vásárolunk mi
Augusztusban hétről hétre dinamikusan nő a tanszert vásárlók forgalma, a csúcspont pedig a hónap utolsó hete. A nyár utolsó hónapjában legelőször a népszerű design kategóriába tartozó termékek iránt erősödik meg a kereslet, az akciós termékek pedig az egész szezon alatt nagyon népszerűek. Az elmúlt évhez hasonlóan most is minden héten ún. Bomba ajánlatokkal várják a vásárlókat - ezek árszintje hasonló, vagy kedvezőbb az előző évihez viszonyítva.
Az általános és középiskolások szülei augusztusban, míg a felsőoktatásban tanuló hallgatók inkább szeptemberben vásárolnak be. A vásárlói szokások kicsit átalakultak a vasárnapi zárva tartási kötelezettség hatására. Megerősödött a hétfői nap, valamint a pénteki és szombati vásárlószámok is magasabbak. A napon belüli forgalom nagy része délután generálódik. Az iskolaszerek beszerzését jellemzően a nagybevásárlásokhoz időzítik, kezdve az olyan nagyobb beruházásokkal, mint például az iskolatáska.
Mindent összevetve a Tesco arra számít, hogy a tavalyi forgalom- és volumennövekedés után az idei iskolakezdési szezon további bővülést hoz.
Termékek, árak
Az áruházakban elérhető lista segítségével - amely minden osztály számára szükséges termékeket tartalmazza - a csomagokat könnyen össze tudják készíteni a vásárlók. A tanszercsomagok ára attól függően változik, hogy prémium termékekből, vagy olcsóbb, de szintén jó minőségű termékekből választanak. Egy első osztályos iskolás számára a kezdő csomag, amely tartalmaz egy olcsó iskolatáskát, tolltartót és tornazsákot, már kb. 12 000 forintból összeállítható.
A legújabb design termékek között megtalálhatóak a Minion, a Star Wars, a Jégvarázs, vagy a Violetta iskolaszerek, illetve újdonságként megjelentek a Budmil termékei - hátizsákok, tolltartók és tornazsákok - is. Ezekkel a Tesco iskolatáska-választéka közel százféle termékre bővült a nagyobb hipermarketekben, amely harmadával nagyobb a tavalyinál. Mindezen túl idén először kaphatók a prémium minőségű Oxford projekt füzetek a Tescókban.
Utóbbiak képviselik a füzetek között a legdrágább vonalat, 3190 forintos áron, miközben a legolcsóbb füzet - marslakócskák mintával - már 25 forintért, a legfrissebb design füzetek pedig 179 forintért kaphatók.
Az iskolatáskák 1290 forinttól indulnak, több színben, elöl cipzáras zsebbel. Az ergonómiai táskák 5990 forinttól kaphatók (ez a Clubcarddal rendelkező vásárlók számára 4990 forintért vihető haza), a legújabb designokkal (Verdák, Violetta, Spiderman) választhatók. Az idén először kínált Budmil táskák is 5990 forintba kerülnek. Ezek mellett vannak drágább, kompakt táskák is, amelyeknek merev minden oldala: ezek 14990 forintért vásárolhatók meg, szettben pedig 16990 forinttól elérhetők. Ezek a szettek ugyanolyan színű és mintájú tolltartót és tornazsákot is tartalmaznak. A Tesco által kínált legdrágább iskolatáska 24990 forintba kerül.
Az éppen aktuális iskolaszer-árakért látogasson el a Tesco online áruházába!.
Kedvezmények
A tanszer-bevásárlást a Tesco is támogatja: Clubcard vásárlói kártyával rendelkező, és az iskolakezdés kategóriában vásárló vevőket célzott levélben keresték meg kedvezményre jogosító kuponokkal. Számukra a Tesco közel 30 kedvező ajánlattal rukkolt elő.
Emellett egy nyereményjátékkal is várták a vásárlókat: Violetta termékek vagy 2000 forint összértékű iskolai felszerelés vásárlása esetén Violetta koncertjegyek nyerhetők. A résztvevők között 5 db páros koncertbelépőt sorsolnak ki, egy szerencsés pedig megnyerheti a játék fődíját, egy páros platina koncertjegyet, és személyesen is találkozhat a szereplőkkel.
Cikkünk megjelenését a Tesco támogatta.