A Lidl forgalma mutatja a legdinamikusabb emelkedést az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között, derül ki a Nielsen toplistájából. A diszkontlánc forgalma 24 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A kiemelkedő eredményt a Lidl Magyarország Bt. annak tulajdonítja, hogy jó irányba halad a termékkínálatának összeállításában, hiszen az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúlyt fektetett a magyar termékek arányának növelésére - közölte a társaság.
"Vásárlóink szeretik és keresik a magyar termékeket, ezért folyamatosan növeltük ezek arányát áruházainkban" - mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. "A forgalmi adatokból egyértelműen látszik, hogy döntésünk jó volt, amikor a magyar beszállítók magyar termékei mellett tettük le a voksunkat. Célunk az, hogy még tovább nőjön ezek aránya, 2014-re a 60 százalék elérését tűztük ki magunk elé."
A toplista hatodik helyét stabilan tartó Lidl 291 milliárd forintos becsült forgalmával vezeti a mezőnyt a diszkont kategóriában. Az áruházlánc dinamikus fejlődése a 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlen, mára már országszerte 158 áruházzal, 3 logisztikai központtal rendelkezik, és mintegy 3500 munkavállalót foglalkoztat.