A szilveszter szimbolikus ünnepi itala a pezsgő, ebből a Tesco az ünnepi időszakban értékesíti éves forgalmának 40 százalékát. A vásárlók egyre inkább a minőségi termékeket választják az éjféli koccintáshoz: a legkeresettebbek a hazai pezsgők, de egyre népszerűbbek a katalán pezsgőborok, azaz a cavak, a champagne-ok és a proseccók is, utóbbiból 13 félével készül az áruházlánc az év utolsó éjszakájára.
A család legkisebbjei alma, szőlő, őszibarack, meggy, eper, szamóca és málna ízű gyerekpezsik közül választhatnak, ezekből az éves forgalom 60 százalékát értékesíti a Tesco szilveszter előtt.
A pezsgő mellett a virslik iránt is megnövekszik a kereslet decemberben: az áruházakban kapható 90 féle virsliből várhatóan több mint 500 tonnát ad el a Tesco, a hónap forgalmának 55-60 százalékát pedig a két ünnep között értékesíti. Általánosan megfigyelhető tendencia, hogy a vásárlók egyre inkább a közép- és felsőkategóriás virsliket részesítik előnyben; a legnépszerűbbek a frankfurti- és juhbeles baromfivirslik, de folyamatosan nő a kereslet a sertésvirslik iránt is.
A majonéz, mustár, ketchup és a torma forgalma több mint háromszorosára nő, míg a pékáruk forgalma 30 százalékkal ugrik meg szilveszter előtt: leginkább fehér kenyér, zsemle és sajtos stangli kerül ilyenkor a bevásárlókosarakba.