Az utasok mintegy 10 százaléka saját költségén, önszántából tovább kívánt maradni - közölte a biztosító.

Az első gép délelőtt 9.55 órakor érkezett Budapestre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre, majd 11.25 órakor Debrecenbe. A második gép 13.30 órakor, a harmadik járat nem sokkal ezt követően landolt Budapesten.

A közlemény szerint a biztosító munkatársai már a csomagkiadásnál várták az érkező utasokat, és azonnal megkezdték a tájékoztatásukat.
A biztosító a Törökországban rekedt magyarok hazajuttatása és kártalanítása mellett kiemelten kezeli azon ügyfelek kárrendezését is, akiknek már befizetett utazásuk van a Green Holidays Kft.-nél - emelték ki.

A kártalanítás pontos menetéről és további információkról az Uniqa Biztosító honlapján tájékozódhatnak az érintettek.

Segítségnyújtás kérhető a +36 80 2999 99 ingyenesen hívható telefonszámon. Azok a károsult ügyfelek, akik nem kezdték meg utazásukat, kárigényüket a 4839597 kötvényszám feltüntetésével az info@uniqa.hu címen jelezhetik.

A Green Holidays Kft. vasárnap kora este jelentett fizetésképtelenséget. A társaság szervezésében aznap délelőtt még elindult egy magyar csoport Budapestről charterjárattal a törökországi Antalyába, de lefoglalt szálláshelyükre már nem jutottak el. A Green Holidays honlapján vasárnap este azt közölte, hogy a társaság vagyoni biztosítékát az Uniqa Biztosító Zrt. szolgáltatja, a szükséges intézkedéseket a társaság helyett a biztosító teszi meg. Az utasok igényeiket közvetlenül a biztosítóval szemben érvényesíthetik.