A múlt évben 3,76 milliárd eurós bevételt ért el az olasz Ferrari, ami éves összevetésben 10 százalékos emelkedést jelent és meghaladja az 3,5 milliárd eurós forgalomról szóló elemzői várakozásokat - számolt be az olasz autógyártó eredményeiről az MTI.
A profit nem tartott lépést a bevételekkel, sőt. A Ferrari nettó eredménye 699 millióra rúgott tavaly, ami 10 százalékos visszaesésnek felel meg.
A Ferrari egyébként több mint 10 ezer autót adott el 2019-ben, 9,5 százalékkal többet, mint 2018-ban. A gyár legnagyobb piacára, Európába, a Közel-Keletre és Afrikába együttesen 16 százalékkal több, 4895 autót szállított, Kínába, Hongkongba és Tajvanra pedig összesen 836 autót, ami 20 százalékos növekedés. Az amerikai piacra küldött autók száma 3 százalékkal, 2900-ra csökkent.