A közösségi médiában terjed annak a nyereményjátéknak a hirdetése, amely megadott hónapban született nőket keres, és regisztrációra, illetve egy kérdőív kitöltésére buzdítja őket - áll a diszkontlánc közleményében.
Ezzel szemben az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdetett regisztrációhoz és kérdőív kitöltéséhez kapcsolt nyereményjátékot, nem ajánlott fel nyereményként 7000 forintos ajándékkártyát.
Mindezek miatt az áruházlánc azt javasolja, hogy aki találkozik a hirdetéssel, ne kattintson a vélhetően adathalász reklámra, ne töltse ki a kérdőívet, hanem félrevezetés miatt jelentsék az adott platform felületén a reklámot.
A felhasználók a cég által hirdetett nyereményjátékokról kizárólag az boltlánc saját csatornáin - például a www.aldi.hu oldalon - tájékozódhatnak.