A megállapodással mindkét pénzintézet értékesítési hálózata bővül, a szinergiák megfelelő kihasználásával pedig új, innovatív termékek fejlesztésére nyílik lehetőség, az MKB fiókhálózata jelentős tapasztalattal rendelkezik a biztosítói termékek értékesítésében.
Az MKB Bank - a biztosítási termékek értékesítése területén - több lehetőséget mérlegelve döntött úgy, hogy a hazai piacon egyre sikeresebb, magyar tulajdonú CIG Pannónia Biztosítóval kíván stratégiai partnerségi együttműködést létrehozni és egy bankbiztosítói modellt felépíteni - mondta Balog Ádám. Véleménye szerint a két, többségében magyar tulajdonú pénzügyi társaság együttműködése rengeteg jövőbeni lehetőséget tartogat az ügyfeleknek.
A mostani megállapodás része a CIG Pannóniánál 2013-ban elindított új üzleti stratégia megvalósításának. A stratégia három pillérre épül, egyrészt a mindenáron való növekedés helyett a piaci résekre fókuszál a biztosító, ahol versenyképes termékekkel és szolgáltatásokkal tud meghatározó szerepre törni, másrészt kiemelt szempont lett a befektetői elvárásoknak történő megfelelés, az eredményes működés. A harmadik pillér az értékesítési hálózat teljes átalakítását eredményezte, melyben a több lábon állást, az értékesítési csatornák diverzifikálását irányozták elő - mondta Kádár Gabriella.
A CIG Pannónia vezérigazgatója szerint a nyugdíjbiztosítási piac még jelentős fejlődés előtt áll Magyarországon, szinte "korlátlanok a lehetőségek", mivel a lakosság körében egyre jobban erősödik az öngondoskodásra való igény, ezért is határozták el a nyugdíjbiztosítási termékek forgalmazását a bank fiókhálózatában - írta az MTI.