Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok. Egy globális felmérés szerint 2019-ben már több mint 1,05 milliárd fogyasztó számára lesz magától értetődő, hogy e-kuponnal érvényesíti kedvezményeit, és csaknem 31 milliárd e-kupon cserél majd gazdát valamilyen digitális eszközön.
E trendek jegyében a McDonald's úgy döntött, elkészíti saját, okos telefonra fejlesztett kuponos alkalmazását. Az Egyesült Államokban tavaly ősszel bemutatott applikációt eddig csaknem 14 millióan töltötték le, és a felhasználók száma azóta is rohamosan nő.
Mától kuponozhatnak mobiljukon a McDonald's magyar vendégei is: a cég ugyanis myMeki néven elindította saját kuponos alkalmazását - jelentette be a társaság.
Az applikáció Android és iOS platformon egyaránt elérhető. Segítségével nyomon követhető az összes magyarországi étteremben elérhető ajánlat, az új kuponok automatikusan frissülnek a készüléken.
Legolvasottabb
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Előrehozott parlamenti választás lesz – a nyugdíj és az infláció is forró téma
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Provokáció vagy véletlen? Lengyel vadászgépek árnyékként követték az orosz felderítőt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Szörnyű ünnepi mérleg: több lakás vált lakhatatlanná, halálos balesetek sokkolták az országot
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni