Három napja, december 31-én - a 40-es számok kivezetéséről szóló jogszabályváltozással összhangban - búcsút vett az Allianz az eddigi 06-40-es központi ügyfélszolgálati telefonszámától és a külföldről hívható 36-(1)-237-2372 számtól, melyeken az Allianz Contact Center kollégái fogadták a hívásokat az elmúlt évek során.
A biztosítóhoz hasonlóan az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár, valamint az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztár esetében is új ügyfélszolgálati szám váltotta az eddigi 06-40-es számot.
Így 2017. január 1-től már az új, +36-(1/30/70)-421-1-421 és +36-20-554-4-421-es számokon áll rendelkezésre az Allianz Hungária Zrt. telefonos ügyintéző rendszere. Az Allianz minden esetben tájékoztatja az ügyfeleket a régi szám megszűnéséről és az újak bevezetéséről.
Az Allianz Contact Centerbe 2012 óta havonta átlagosan 70 ezer ügyfélmegkeresés érkezik, ez évente több mint 800 ezer telefonhívást vagy e-mailes ügyintézést jelent, amellyel több mint 100 munkatársunk foglalkozik - számol be a statisztikákról Végh István, az Allianz Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese. A cég telefonos menürendszere a régi marad.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nem üres kézzel utazik Brüsszelbe Orbán Viktor, ezt viszi magával
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket