A vízművek közleménye szerint augusztus 1-től a vízszolgáltatással kapcsolatos személyes ügyeik intézése - beleértve a folyamatban lévő ügyeket is -, már csak a központi ügyfélszolgálaton lehetséges a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (a 3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.
A Barázda utca 20.-30. alatti pult eddig a nem csak a XI., hanem a környékbeli kerületeket is kiszolgálta. A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében a társaság megújult online ügyfélszolgálatát ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Kapcsolódó
A helyszínen egyébként a szolgáltatók közös ügyfélszolgálatot működtetnek: a FŐTÁV, az FKF Zrt., a Díjbeszedő Holding Zrt. és a DHK Zrt. pultjai zavartalanul működnek tovább.
Legolvasottabb
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül