A vízművek közleménye szerint augusztus 1-től a vízszolgáltatással kapcsolatos személyes ügyeik intézése - beleértve a folyamatban lévő ügyeket is -, már csak a központi ügyfélszolgálaton lehetséges a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (a 3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.
A Barázda utca 20.-30. alatti pult eddig a nem csak a XI., hanem a környékbeli kerületeket is kiszolgálta. A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében a társaság megújult online ügyfélszolgálatát ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Kapcsolódó
A helyszínen egyébként a szolgáltatók közös ügyfélszolgálatot működtetnek: a FŐTÁV, az FKF Zrt., a Díjbeszedő Holding Zrt. és a DHK Zrt. pultjai zavartalanul működnek tovább.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Máris kapcsolja ki ezeket a mobilján, ha nem akarja kivégezni az akksiját

Földbe állnak az amerikai légitársaságok Trump tarifapolitikája miatt

Ismét magánszemélyeknek oszt pénzt a kormány, nyugdíjasok és diákok is pályázhatnak

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

Lecsapna a Huawei az Nvidia helyére a kínai chip piacon

Trump első száz napjának mérlege: az USA elnöke megdönti az eddigi világrendet

Durván bezuhant Trump népszerűsége

A cápák nem vérszomjas gyilkosok – egy új kutatás megcáfolja, amit eddig hittünk
