Fogyasztóvédelmi eljárást indít a kormány, Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter a lehető legszigorúbb bírság kiszabását fogja javasolni. Az erős kijelentés alapja, hogy a légitársaság több magyar utasát cserben hagyta szerda este, amikor több mint három óra várakoztatás után törölte a Brüsszelből Budapestre tartó járatát, majd segítségnyújtás nélkül hagyták azokat, akik a gépen utaztak volna - derül ki az Index összefoglalójából.
Viszont a légitársaságnak nem ez volt az első ilyen ügye, ezért lépne fel a kormány is a légitársaság ellen.
Kapcsolódó
Érdekesség, hogy csütörtök reggel jelent meg egy interjú a Világgazdaságban Váradi Józseffel, a társaság alapító vezérigazgatójával. Ebben például a szintén az elmúlt időszakban gyakran előforduló poggyászelhagyásokról azt mondta, "minden légitársaságnál előfordul, hogy csomagok lemaradnak a gépről, elkallódnak, elvesznek". A statisztikákra hivatkozva arról beszélt, hogy a Wizz Air élen jár Európában a csomagkezelésben. Egy másik utasotthagyásos eset kapcsán pedig úgy fogalmazott:
Frankfurtban a negyvenkét embert természetesen kellemetlenül érintette ez az eset, de érdemes figyelembe venni azt is, hogy évente mintegy negyvenmillióan utaznak a gépeinken, és élvezik az alacsony árak előnyeit."