Az M0-s autóúton - az M5-ös autópálya csatlakozásánál - a 29-es kilométernél szerda 22 óra körül egy vasbeton hídelemeket szállító túlméretes járművön megdőlt két hídelem. A járműszerelvény műszaki mentése miatt az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalát lezárták. Az M5-ös autópálya felől érkezőket, valamint az M0-s autóúton az M3-as autópálya irányából jövőket az M51-es autóút felé terelik el - közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt.
A forgalomterelés következtében az M51-es autóút teljes hosszában beállt, azon csak araszolva haladnak a járművek. Az M5-ös autópályán Budapest felé a 28-as kilométertől van torlódás, míg az M0-s autóúton az M1-es autópálya irányába tartók a 4-es főútig torlódnak vissza, ez körülbelül 12 kilométeres kocsisor. A jelenlegi becslések szerint a műszaki mentés délutánig is eltarthat - írta a Magyar Közút.
Beton terelőfalat építenek az M3-ason
Folytatódnak a beton terelőfal építési munkálatai az M3-as autópályán Mogyoród térségében a 19+500 és a 27+500 km szelvények között. A beruházás mintegy 2,2 milliárd forint európai uniós támogatásból valósul meg - adta hírül kedden a Magyar Közút. A társaság a Pünkösdi ünnepek után folytatja az M3-as autópályán Mogyoród térségében a fizikai elválasztás korszerűsítését, a vasbeton fal építését.
A terelőelemek lehelyezését részben éjszakánként teljes pályazár mellett, részben napközben a kisebb forgalmú időszakokban sávzárás mellett fogják végezni.
A fenti MTI-kép illusztráció.