A MEKH közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálta a cég adatszolgáltatási tevékenységét. Az ellenőrzés során a hivatal szakemberei megállapították, hogy a társaság az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség minimális követelményei és elvárt színvonala szerinti mutatószámokról szóló jelentései nem feleltek meg maradéktalanul az előírt követelményeknek. Mivel a társaság később pótolta és javította az adatszolgáltatást, így a maximálisan kiszabható 30 milliós bírság helyett 10 millió forint megfizetésére kötelezte a MEKH a közel 800 ezer felhasználóval rendelkező zrt.-t.
Az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség elvárt színvonalát és minimális minőségi követelményeit a MEKH határozat formájában írja elő valamennyi egyetemes szolgáltató és elosztói engedélyes számára. A társaságoknak évente jelentést kell készíteniük a meghatározott ügyfélkapcsolati mutatók szerint, így a MEKH ellenőrizni tudja, hogy a szolgáltató teljesítette-e a minimális minőségi követelményeket a felhasználók felé. Ezen adatok hiányában nem ítélhető meg az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség színvonala.