A szervezet közleménye egy pórul járt Citroën-tulajdonosról ír, aki a több mint 100 ezer kilométert futott kocsiját azután vitte márkaszervizbe, hogy saját szerelője nem tudta megjavítani a füstölgő, rángató autót.
A szervizben kiderült, hogy a márkafüggetlen szakember korábban befecskendezőt cserélt, de nem szerelte ki alóla az elhasználódott tömítést, ami alatt így két gyűrű maradt.
A Citroën szervizben ismét kicserélték a befecskendezőket és kitisztították a tömítő felületeket. A probléma megoldódott.
Az MGE szerint a sufni szervizek egy-egy felmerülő probléma során addig fúrják-faragják az autót, amíg felszínesen megoldják ugyan a problémát, de ez egyáltalán nem garancia arra, hogy a kocsi nem romlik el újra.
A szervezet ugyanakkor tudja, hogy a márkaszervizekkel szemben a magas ár a legfőbb ellenérv. Ezért írják, hogy ma már az idősebb autókra is kínálnak kedvező feltételeket a cégek, így érdemes először ajánlatot kérni.
(A képünk illusztráció)