A 15 új járműből 6 darab a Budapest-Tatabánya-Oroszlány és a Budapest-Tatabánya-Győr, 9 darab pedig a Budapest-Székesfehérvár-Veszprém és Budapest-Füzesabony-Eger viszonylaton közlekedik.
A 2007-2010 között forgalomba állított 60 darab, "piros FLIRT" vonat Budapest-Győr-Hegyeshalom-Rajka, Tatabánya-Oroszlány, Budapest-Székesfehérvár, Budapest-Pusztaszabolcs-Dombóvár, Budapest-Pusztaszabolcs-Dunaújváros, Budapest-Hatvan/Füzesabony, Hatvan-Szolnok és Budapest-Sülysáp között, hétvégenként pedig Budapest-Monor-Szolnok, Budapest-Sülysáp-Szolnok, Budapest-Hatvan-Eger és Budapest-Záhony között is közlekedik.
Az új, 42+6 darabos flottába tartozó "kék FLIRT-ök" a Budapest-Székesfehérvár, Budapest-Pusztaszabolcs, Budapest-Vác-Szob, Budapest-Veresegyház-Vác, Budapest-Monor-Cegléd és a Budapest-Kunszentmiklós-Tass vonalon, hétvégenként Budapest és Kelebia között járnak. A nyári menetrend idején a Balaton déli partjára vonatozók is élvezhetik a légkondicionált motorvonat gyorsaságát és előnyeit.
A 15 FLIRT típusú elővárosi villamos motorvonat szállításáról tavaly júliusban írt alá szerződést a MÁV-START Zrt. és a Stadler Bussnang AG. Az egyenként 5,788 millió euróba kerülő járművek beszerzését az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program forrásaiból - 85 százalékban EU támogatásból - fedezi a vasúttársaság. A tizenöt egységet decemberig adja át a személyszállító vasútvállalatnak a Stadler. A MÁV-START ezzel a beszerzéssel 2016 végére már 123 FLIRT vonattal fog rendelkezni, de további 40 darab nagykapacitású, emeletes motorvonat beszerzését is előkészíti.