Nem kell pénzt fizetnie azért a 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, miután a felek bartermegállapodást kötöttek. A 2rule garantálja például, hogy bérbe ad termékeket az MTVA-nak, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. 15-20 százalék kedvezmény az MTVA dolgozóinak futball- és kosárlabdamez, futóruházat vásárlásra, valamint 2rule termékek garantálása nyereményjátékokhoz - a többi közt ilyen kitételek szerepelnek az MTVA és a 2rule sportmárkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. közötti szerződésben, amelyet - közérdekű adatigénylése nyomán - a 24.hu megkapott.
A cégek úgy egyeztek meg, hogy az MTVA
- a műsorok elején vagy végén 5 másodperces támogatói spotokat,
- klasszikus reklámokat,
- termékelhelyezést,
- online pr-cikkeket garantál.
A Magyar Sportmárka Zrt. cserébe
- bérbe ad 2rule-termékeket az MTVA-nak,
- megjeleníti az M4 logóját 2rule-termékein,
- nyereményjátékokhoz ad termékeket,
- továbbá 15-20 százalékos kedvezményt garantál a 2rule-termékekre (futball-, kosárlabdamezekre, futóruházatra, prémiumkategóriás sportruházatra, utcai és sportcipőkre) az MTVA dolgozói (!) számára - derül ki a portál cikkéből.
A kép forrása: MTI Fotó/ Balogh Zoltán.