A Gránit Bank az innovatív banki szolgáltatásokra helyezte a hangsúlyt a bank felépítése során - mondta el a pénzintézet mai tájékoztatóján Hegedűs Éva alelnök-vezérigazgató. A cél az, hogy az ügyfelek elégedettségét egyedi, személyre szabott szolgáltatásokkal alapozzák meg. A bank a hiteleknél áttekinthető, benchmark-alapú árazást alkalmaz - hozott példát a vezérigazgató. Hegedűs Éva szerint az innovatív szolgáltatások meglehetősen konzervatív üzletpolitikával párosulnak, amely a vezérigazgató szerint szintén ügyfélérdek - hosszabb távon.
A Gránit az internetre alapoz, ám meg akarja tartani a bankolás személyes élményét is, így online személyes kapcsolatot teremt a bank képviselőjével az interneten keresztül - a webkapcsolat túloldalán az ügyfélkapcsolati munkatársa áll.
Július elsejétől a Gránit 16 városban, illetve Budapesten további két helyen nyit kirendeltséget - ezek az irodák a Brokernettel történő együttműködés újabb elemei. A kirendelségek ügyfélközpontként működnek, készpénz-tranzakciókra itt nem lesz mód.