A két rádió vezetését továbbra is Suri Imre, a Magyar Jazz Rádió Kft. eddigi ügyvezetője fogja össze. A műsorgyártás változatlanul, az eddig megszokott színvonalon folytatódik” - idézi a médiacég közleményét a Média1 hírportál.

Modern médiavállalatként fontos, hogy minél változatosabb legyen a portfóliónk, nem állhatunk meg a nyomtatott és online kiadványoknál. A Jazzy-t és a Klasszik rádiót is kategóriájában nagyon erős márkáknak tartom, amelyek komoly értéket képviselnek a hazai médiapiacon

- mondta Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. vezérigazgatója.


A Michaeli, Schwartz & Brit,  ismertebb nevén a Brit Media folyamatosan terjeszkedésben van. Idén került például a cégcsoporthoz az ELLE, az elle.hu és az ELLE Decoration, valamint, és a Media1 épp tegnap írta meg, hogy piaci várakozások szerint a Cosmopolitan című márkát is megszerezhetik, miután a Central Médiacsoport és a Hearst Magazine között előreláthatólag hosszabbítás nélkül lezárul az eddigi licencszerződés a márkanév használatára.

A Jazzy-t és a Klasszik Rádiót felvásárló Michaeli, Schwartz & Brit Media idén nyáron került fele részben Schabi Michaeli izraeli-grúz vállalkozóhoz, a másik 50 százalék Milkovics Pál üzletember nevén van. Michaeli egy, a Media1-nek adott interjúban nem tagadta, hogy régóta barátja Rogán Antal fideszes politikusnak, de azt mondta, nincs vele üzleti kapcsolata.

A 444.hu felidézi, hogy októberben viharos körülmények között távozott a Pesti Hírlap főszerkesztője és két szerkesztője, miután a lap olyan egy hét alatt két olyan címlappal jelent meg, amelyet velük nem egyeztettek: egyszer egy Márki-Zay Péterrel határozottan ellenszenves, egyszer pedig egy Dobrev Klárával feltűnően szimpatizáló címlapszövegekkel.