Az idei kampány szeptember 18-án indul, öt héten keresztül tart majd, és ismét az elektronikus médiára, valamint az online csatornákra fókuszál. Példaértékűnek tartjuk, hogy a biztosítók összefogásával egy olyan fontos kérdés, mint az öngondoskodás szükségessége és a nyugdíjbiztosítás, ismét a előtérbe kerülhet - jelentette ki Molnos Dániel, a Mabisz főtitkára.
A koncepció kialakításával és megvalósításával idén is a Spice Communicationt bízta meg a szövetség. A Mi lenne velem nélkülem? szlogen alatt futó kampány lényegében minden csatornán jól teljesített.
A 2017 őszi kampány üzenetei és mondanivalója lényegében változatlanok maradnak. Idén az egyéni cselekvés, az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása mellett kiemelt kampányelemként jelenik meg a nyugdíjbiztosításra igénybe vehető állami támogatás is. A tavalyi, elsődlegesen a férfiakra fókuszáló kommunikáció mellett ezúttal a nők jelentik az elsődleges célcsoportot.
A nőket magasabb várható élettartamuk miatt, ha lehet, még jobban sújtja az időskori megélhetés problémája, így nem csupán kívánatos, de egyenesen kikerülhetetlen az ő hatékonyabb megszólításuk, az öngondoskodással kapcsolatos gondolkodás megváltoztatásához. Ennek megfelelően a kreatívokban és a kampányfilmben most előtérbe kerülnek a női szereplők. A médiamix kiigazítása során is nagyobb reprezentációt kaptak a nők által preferált csatornák - közölte a Mabisz.