Az első magyarországi Interspar hipermarlet megnyitásának 20. évfordulója alkalmából tartott sajtótájékoztatón az ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Spar-csoport árbevétele 2014-ben 400 milliárd 300 millió forint volt, és 18 milliárd forint veszteséget könyveltek el, 2015-ben 410 milliárd forint fölötti árbevételt szeretnének elérni.
A Spar-csoport saját üzemeltetési hálózatát 32 Interspar hipermarket, 337 Spar szupermarket, 14 City Spar szupermarket alkotja, ezen felül a franchise programban 12 Spar partner, 12 Spar market és 35 Spar express üzlet szerepel.
Szalay Zsolt, az Interspar értékesítési vezetője kiemelte, az Interspar hipermarketek sikerét jelzi, hogy az áruházak bruttó forgalma 2014-ben meghaladta a 146 milliárd forintot az előző évi 114 milliárd forint után. A Győrben húsz éve nyitott első Interspar hipermarket bruttó forgalma pedig az 1995-ös 1,4 milliárd forintról 2014-re 5,6 milliárd forintra bővült - tette hozzá.
Szalay Zsolt a magyarországi Interspar hipermarketek jelentősebb állomásai közé sorolta, hogy 2004-ben Bicskén saját húsüzemet nyitottak, 2007-ben bevezették a bio termékeket, 2009-ben a SuperShop kártyát, 2011-ben a Spar prémium termékkel jelentek meg a piacon, 2014-ben pedig bevezették a Shop in Shop rendszert Budapesten a Bécsi úti áruházban, ahol a textil és a műszaki cikkek értékesítését erősítik.