A 2020-as év eddig tele volt kihívásokkal a kiskereskedelemben. Tavasztól a vásárlókedv visszaesett a koronavírus járvány kapcsán hozott kormányintézkedések hatására, ezért a vásárlók is mérsékeltebben látogatták a Jysk üzleteit, amelyek a kormányrendeletek által meghatározott rövidített időkorlátok szerint voltak nyitva.
Ez pénzügyi és logisztikai szempontból is kihívást jelentett a bútorlánc számára a megnövekedett online vásárlások miatt, de nyártól, amint a korlátozások enyhültek, a vásárlók is egyre inkább visszatértek az üzletekbe - olvasható az üzletlánc közleményében.
Minden nehézség ellenére a Jysk Magyarországon az eddigi legmagasabb, 51,4 milliárd forint árbevételt érte el, amely több mint 13 százalékos növekedés az előző pénzügyi év forgalmához képest. Különösen a bútorok, kerti bútorok és lakberendezési cikkek forgalma növekedett.
Örömmel konstatáljuk, hogy továbbra is meghatározó szereplői vagyunk a magyar lakberendezési piacnak és az új és régi versenytársak terjeszkedése nem változtatott a mi növekedési dinamikánkon - kommentálta az eredményeket Szimeiszter Sándor a Jysk Magyarország országmanagere.
A Jysk Csoport világszerte közel 3000 áruházat üzemeltet 51 országban. A cégcsoport 4,1 milliárd eurós rekord árbevételt, és 489 millió eurós adózás előtti nyereséget könyvelhetett el a legutóbbi pénzügyi évében.
Magyarországon az első JYSK áruház 2005-ben nyílt meg, a 2019/20-as pénzügyi évben három új üzletet nyitott a lánc és 7 bolt újult meg Magyarországon. Hazánkban jelenleg az üzletlánc 84 üzletet működtet és a cég több mint 800 munkatársat alkalmaz.