Január elsejétől Kardos Gábor a Ringier Médiavállalat Digitális üzletágának igazgatója. Feladata a Ringier teljes online tevékenységének operatív és üzleti felügyelete, az internetes és mobil tartalmak és szolgáltatások összehangolása, új termékek indítása és akvizíciós tevékenység - közölte a Blikket, a Nemzeti Sportot is kiadó média vállalkozás.
A szakember az Indextől érkezett a Ringier-hez. Kardos Gábor 2000-ben kezdett az Indexnél projektmenedzserként, majd 2001 végétől a lapigazgatói, 2007-től 2011. augusztusáig az ügyvezető igazgatói feladatokat látta el. Az operatív irányítás, az értékesítés és tartalomfejlesztés összehangolása mellett a stratégia kialakításában is kulcsszerepet vállalt. Az Indexet is tulajdonló CEMP (Közép Európai Média és Kiadó Zrt.) üzletfejlesztési igazgatójaként részt vett a leányvállalatok kontrolljában, közreműködött valamint megvalósított számos akvizíciót. Korábbi tevékenységei közül változatlanul ellátja feladatait a regionális, kattintás alapú hirdetési rendszert működtető ETARGET igazgatóságában.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Megtorpanás a befektetési alapoknál: kevesebb friss pénz érkezett a magyaroktól