Új szolgáltatást indított a K&H Bank: a digitális PIN-kód lekérdezést. Rengeteg bankkártyás ügyfelének életét könnyíti a piacon eddig egyedülálló, mobilbankon is elérhető funkció. Jelenleg összesen közel 900 ezer élő bankkártyával rendelkeznek a K&H ügyfelei, ennyi bankkártyához lehet lekérdezni a PIN-kódot bármikor, amikor szükség van rá. A PIN-kód lekérdezhető a K&H e-bankban, K&H mobilbankban, vagy aki ezekkel nem rendelkezik, annak megoldást kínál a K&H e-kártyafelület is.
Új bankkártyák lesznek
Az e-kártyafelületre a bank által megadott két azonosító beírásával lehet belépni. Azon ügyfelek, akik nem rendelkeznek mobiltelefonnal és nincs internet hozzáférésük vagy nem járatosak a weboldalak használatában PIN-kódjukat bármely bankfiókban, a banki ügyintézők segítségével, az általuk használt tableteken, személyes azonosítást követően tudják lekérdezni
"Az innovatív megoldás segítségével el lehet felejteni a korábbi körülményes pótlási folyamatot, a PIN-kód bármikor, bárhonnan lekérdezhető, elég hozzá egy mobiltelefon is" - mondta Árva András, a K&H Bank lakossági marketing szegmens vezetője. A fejlesztés illeszkedik a bank innovációt fókuszba helyező stratégiájába, hiszen kényelmesebben, gyorsabban elérhető banki szolgáltatásokkal bővíti a palettát.
A PIN-kód lekérdezés digitalizációja mellett maga a bankkártya is új köntöst ölt, ugyanis a K&H-nál bevezették az új, letisztult külsejű kártyákat. Újdonság továbbá, hogy 2021-től a kártyatársaságok közül a bank kizárólagos partnere a Mastercard lett. A jelenleg is forgalomban lévő Visa és a Maestro kártyákat fokozatosan cseréli le a pénzintézet. Az új, lézergravírozással készült kártyák a korábbi dombornyomott technológiát váltják és azzal egyenértékű használatot biztosítanak. Az új design része, hogy a kártya száma, lejárati ideje és a CVV kódja a hátoldalra került, valamint szintén újdonság, hogy nem lesz szükség az aláírásra sem.