A kormányzati kommunikációs kampányokat egyedüliként szervező három cég lakossági tájékoztató kampányok tervezésére és lebonyolítására kapott új megbízást a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, nettó 259 millió forintért - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A feladat három részből áll. Az első, lakossági tájékoztató kampányok kreatív eszközeinek tervezése és médiavásárlás, online tájékoztatási tevékenység tervezése, kivitelezése, valamint különféle nyomdai szolgáltatások nyújtása. Ennek az ellenértéke 201 millió forint, és alvállalkozóként bevonják a teljesítésbe a p2m Consulting Kft.-t.
A második rész egy közvélemény-kutatás tervezésére és kivitelezésére szól, a megrendelő által elfogadott kutatási terv alapján, 15 millió forintért. Itt a kormányzati agytröszt Századvég Alapítvány lesz az alvállalkozó.
A harmadik rész szoftverfejlesztési szolgáltatásokat tartalmaz, 43 millió forintért. Az alvállalkozó ennél a résznél a Trendency Online Zrt. lesz.
A kép forrása: Szabó Dániel/Napi.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Szőlő utca: gyertyát gyújtottak a megnyomorított életekért
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után