A megnövekedett élelmiszer-rendelések miatt a szállítási kapacitások terheltek, az időkapukban látható információk valósak - derül ki az Auchan rendkívüli tájékoztatásából.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az Auchan online boltjának márciusi naptára már betelt, erre a hónapra már nem vállal házhoz szállítást a cég. Most vasárnap próbáltunk keresni egy budapesti címre történő szállítással időpontot, de nem volt szabad időpont. Pár hete még másképp volt, akkor lehetett foglalni időpontokat a rákövetkező hétre is.
Az Auchan közölte:
Vállalatunk teljes csapata a beszállítóinkkal közösen azon dolgozik, hogy minden áruházunkban elérhetőek legyenek termékeink, így az online rendeléseket kiszolgáló 3 áruházunkban is. Ennek ellenére a megnövekedett terhelés miatt a helyettesítő termékek aránya is megnövekedhet és előfordulhat, hogy bizonyos terméktípusokból helyettesítő terméket sem tudunk szállítani.
A szokásostól lényegesen nagyobb megrendelések futár kollégáinkra is nagy terhelést rónak, ezért arra kérjük vásárlóinkat, hogy a termékek átadásakor szíveskedjenek kollégáink kéréseit maradéktalanul betartani! Online áruházunkkal kapcsolatos további tájékoztatást ezen a felületen teszünk közzé. Info Centerünk és az áruházaink Vevőszolgálatai az online kereskedelemre vonatkozóan nem rendelkeznek további információval.
A konkurens Tesco pénteken közölte, hogy a magas forgalom miatt módosítja az online megrendelésekre vonatkozó forgatókönyvet. Egyrészt átalakította a kínálatát, ennek erednényeként ritkábban vásárolt termékekből kevesebb, vagy semennyi nem lesz elérhető, a többi áruból pedig minden vásárló csak maximum 12 darabot vagy 12 csomaggal vásárolhat. Másrészt a következő hetekben az áruszállítók és a vásárlók fizikai érintkezésének minimalizálása érdekében a Tescótól rendelt termékeket csak online fizetéssel lehet megvenni, a helyszíni bankkártyás fizetésre nem lesz lehetőség.