A légitársaság az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatja a törlésekről, amennyiben a jegyüket a társaság saját honlapján vagy a mobilalkalmazásában vásárolták meg. Az érintett utasok Wizz számlájára automatikusan jóváírják a viteldíj összegének 120 százalékát, amelyet 24 hónapon belül használhatnak fel a légitársaság termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására.
A viteldíj visszatérítését is kérhetik az utasok. A bankszámlára vagy bankkártyára való visszautalás lépéseiről külön emailt küldenek. Az utóbbi opciót választók az eredeti viteldíj 100 százalékát kapják vissza.
Azok az utasok, akik utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül vásárolták jegyüket, lépjenek kapcsolatba azzal az utazási irodával, ahol a jegyüket megvásárolták, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről - kéri a Wizz Air.
Továbbá ismételten kérik, hogy az utasok érdeklődjenek az illetékes hatóságoknál a rájuk vonatkozó esetleges utazási korlátozások részleteiről, hogy biztos információkhoz jussanak az utazásra való jogosultságukról és az utazásuk feltételeiről. Mindenkinek az egyéni felelőssége, hogy indulás előtt meggyőződjön a célországban érvényes utazási szabályokról - hívja fel a figyelmet a légicég.