A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.

A közmédia hirdetési felületeinek (televízió- és rádió csatornákon, valamint online és teletext felületein biztosítható hirdetési felületek) értékesítése 3 évre szól. Az elmúlt időszakban átlagosan mintegy évi 12,5 millió másodperc reklámidő került értékesítésre.

A nyertessel április 7-én kötött szerződést az MTVA.

A Céginfo.hu adatai szerint a nyertes Media Services Company Magyarország Szolgáltató Kft. 2006-ban alakult. Tulajdonosa 2017 óta az atmedia Kft. A 2020-as évet nettó 3 milliárd 995 millió forint árbevétel mellett 224 millió forint adózás előtti eredménnyel zárta.

Pontosítás

A cikk megjelenése után a cég közölte lapunkkal, hogy a kétoldalú üzleti szerződés üzleti titok, a jutalékrendszer sávos, hirdetésértékesítést nemcsak a nyertes végezhet, hanem mint eddig is, a kiíró is. A pályázati kiírás kiírót bemutató részében feltüntetett értékesített hirdetési percek nem azonosak a nyertes által értékesíthetővel.