Azt írták: tervezhetőbbé, olcsóbbá és vonzóbbá tették a vasúti közlekedést Észak-Magyarországon Eger, illetve Sátoraljaújhely és Budapest, valamint az Észak-Alföld térségében Püspökladány és Debrecen között. A budapesti külső körvasúton pedig tesztjelleggel új vonat közlekedik vasárnaptól a hétvégén Óbuda és Rákos, munkanapokon Piliscsaba és Rákos között.
Eger és Budapest közt reggel 5 és este 8 óra között óránként indulnak interrégiós járatok alacsonypadlós Flirt motorvonatokkal, melyek gyorsvonati pótjegy nélkül vehetők igénybe.
Sátoraljaújhely és Budapest között napi egy új, közvetlen InterCity vonatpár közlekedik, csaknem egy órával csökkentve a korábbi leggyorsabb menetidőt. A sebesvonatok helyét a Füzesabony és Sátoraljaújhely közötti személyvonatok valamint az egri interrégiós járatok vették át.
Püspökladány és Debrecen között sűrűbben, 15, illetve 30 percenként indulnak a vonatok a reggeli csúcsidőben.
A budapesti külső körvasúton tesztjelleggel hétvégén óránként Óbuda és Rákos között, munkanapokon pedig félóránként Piliscsaba és Rákos között közlekednek modern, alacsonypadlós vonatok S76-os jelzéssel. A járatok megállnak az Újpalota nevű új megállóhelyen, a Drégelyvár utcai felüljáró közelében, ahonnan átszállási lehetőséget biztosítanak a 7, 7E, 8E, 108E, 133E, 277-es buszokra.
Az S76-os vonat menetideje Piliscsaba és Rákos között 47 perc, Budapesten belül az Óbuda és Rákos közötti távot 17 perc, az Újpest és Újpalota közötti szakaszt 7 perc alatt teszik meg - tájékoztatott a vasúttársaság.