A diszkontlánc folyamatosan növeli állandó és időszakos kínálatát a vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termékekkel, így a vásárlók már közel 350 termék közül válogathatnak a polcokon.
Az egyre növekvő igényt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2020-ról 2021-re közel 30 százalékkal növekedett az egészségtudatos és speciális étrendet támogató termékek értékesítése az árbevétel alapján. Arányait tekintve a legnagyobb növekedés a vegán árucsoport esetében figyelhető meg, ami részben annak is köszönhető, hogy számos új termék került be a szortimentünkbe, ezzel is támogatva azokat, akik számára fontos az állatjólét és környezetünk megóvása – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc az augusztus 1-jén indult akciójában több, mint 50 különböző egészségtudatos és speciális termékre hívja fel a figyelmet, melyekkel színesebbé tehetik étrendjüket a speciális táplálkozási igényt követők.
Különböző színekkel és piktogramokkal jelölik a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékeket, melynek köszönhetően a vásárlók sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a speciális termékek között.
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Német autóipari sokk: három óriás profitja eltűnt, Magyarország is veszélyben
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak