A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 7,6 milliárd, a Vitapress Kft. 1,2 milliárd és a palack előforma gyártó üzemet működtető Kingspref Kft. 200 millió forint árbevételt ért el.

A cég idén már Kínába is elindította első ásványvízszállítmányát, áprilistól pedig Oroszországba is exportál. Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a vállalat ásványvize, azon belül az egyik szaúd-arábiai, országos fitnesslánc a szentkirályit választotta kizárólagos ásványvizének.

A csoport 2014-ben mintegy 10 százalékos árbevétel növekedést tervez, azon belül az export árbevételének 7-8 százalékos növekedését várja.

A Magyarországi Üdítőital-, Gyümölcslé- és Ásványvízgyártók Szövetsége adatai alapján tavaly a Szentkirályi 1,5 literes ásványvíz megőrizte a 2012-es 14,5 százalékos piacrészét, ezzel változatlanul piacvezető maradt a 1,5 literes és a teljes ásványvízpiacot tekintve egyaránt.

A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar díj elnyerése hozta meg. A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt.