Az amerikai filmsztár Bruce Willis a Hell energiaital reklámarca - tudtuk meg. Már készülnek a szupersztárral illusztrált plakátok és reklámfilmek, de az észak-magyarországi központú cég nem válaszolt a részleteket firtató kérdéseinkre. A szikszói Hell Energy Magyarország Kft. pr-igazgatója a sztárigazolásra vonatkozó kérdéseinkre nem válaszolt - igaz, nem is cáfolta azt.
Írásbeli válasza szó szerint így szól: " A Hell Energy újabb mérföldkőhöz érkezett. Ehhez olyan globális kampányt tervezünk, amelynek az előkészületei jelenleg is folynak. Természetesen az aktivitásról és a kampányhoz kapcsolódó személyről/személyekről később pontos tájékoztatást fogunk adni. Kérjük a tisztelt kolléga türelmét és megértését, hamarosan jelentkezni fogunk a részletekkel. "
Szakmai körökben elterjedt információ szerint a sztárt kétéves időtartamra köti megállapodás a Hellhez. Bruce Willis reklámarcát majdnem ötven országban láthatják a vevők. A megállapodás anyagi oldaláról sincs megbízható adat, csupán azt tudtuk kideríteni, hogy egy ilyen, kétéves reklámszerződés értéke egy világsztár esetében minimum egymillió euró, de ez csak egy országra érvényes. Az egész világra kiterjedő megállapodás - az ötven országra szóló szerződés ilyennek tekinthető - ára ennél jóval magasabb, vagyis az egymillió euró többszöröse lehet.
A Hell a harmadik azon cégek listáján, amelyik nemzetközi sztárokat alkalmaz. Elsőként a Szentkirályi alkalmazott egy ismert focistát reklámkampányában. A portugál Louis Figóval tíz évvel ezelőtt kötöttek szerződést.
A Norbi Update pár évvel később az egykori világelső teniszezőt André Agassit mutatta be reklámarcként. A közös munka azonban a nagy ígéretek kategóriájában maradt, és viszonylag gyorsan megszűnt.
A képen Bruce Willis és neje, Emma Heming látható az After Earth című film bemutatóján New Yorkban 2013. május 29-én. Forrás: MTI/EPA/Peter Foley.