Ahhoz, hogy a Magyar Posta megfeleljen az előírásoknak, a postai munkatársak a szolgáltatásnyújtás illetve termékértékesítés megkezdése előtt megkérdezik minden vevőtől: magánszemélyként, vagy nem magánszemélyként kívánja igénybe venni azt - írják.
Amennyiben magánszemélyként, akkor a számla kibocsátása csak igény esetén történik. A szolgáltatást nem magánszemélyként igénybe vevő ügyfeleink részére a Posta egyszerűsített számlát bocsát ki. A számlakibocsátás új feltétele az adószám megadása.
Adószám hiányában (függetlenül attól, hogy az ügyfélnek nincs adószáma, vagy nem adta azt meg) a Posta a számlát kiállítja, de kizárólag a következő megjegyzéssel: "A vevő az adószámát nem adta meg".
Fontos azt tudni, hogy a megjegyzés szerepeltetésének semmilyen hátrányos következménye nincs azon nem magánszemély ügyfeleink számára, akiknek nincs adószáma, vagy az adószámuk feltüntetése nem kötelező a számlán.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Orbán Viktor a Szőlő utcai ügyről: Ez mindannyiunkat felzaklatott, elfogadhatatlan
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”