Murányi László vezérigazgató a közgyűlésen elmondta, a cég a válságban is meg tudta őrizni piaci helyzetét a fogyasztás folyamatos csökkenése mellett. A 700 kis- és középvállalkozással, az ország legnagyobb franchise rendszereként működő kiskereskedelmi lánc maradt, az elmúlt öt évet nagyjából azonos szintű évi, 510 milliárdos árbevétellel zárta. A cég az elmúlt időszakban hatmilliárd forintot fordított az informatikai fejlesztésekre. Ennek keretében ma már 58 vevőközpont 1052 boltja csatlakozott az integrált informatikai rendszerhez, melyek a lánc forgalmának több mint felét adják. 2007 óta zajlik a Coop boltmegújítási programja is, az eddig több mint 2 milliárd forintba kerülő beruházást a tervek szerint 2012 végére zárja le a csoport. Tavaly indult a Coop törzsvásárlói kártya programja, az első évre tervezett 300 ezer helyett 600 ezer kártyát igényeltek a vásárlók.