Megnyílt a Mol első önálló Fresh Corner kávézója Budapesten a Károly körút 11. szám alatt - jelentette be pénteken a cég. A cég 2015-ben indította el a Fresh Cornereket, mára 120 töltőállomáson lehet kávét, péksüteményt venni. Többek között ennek köszönhető, hogy a Mol fogyasztói szolgáltatások szegmense az első félévben 192 millió dolláros (50,2 milliárd forint) forgalmat ért el. A 120 magyar kávézóban napi több mint 28 ezer csésze kávé fogy.
A belvárosi kávézó mellett működik már egy Fresh Corner food truck és egy tuk-tuk is.
Kapcsolódó
"A régióban már 555 Fresh Corner-egységet működtet a Mol, de nem vagyunk klasszikus értelemben vett lánc, mert mindig a helyi igényeknek megfelelő kínálattal várjuk a vásárlókat" - mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
A magyarok 2-3 kávét isznak naponta
A magyarok 60 százaléka napi 2-3 kávét iszik, és - nem meglepő módon - a kávé íze, illata és aromája miatt szoktak rá a rendszeres fogyasztásra - derül ki abból a felmérésből, amelyet a Mol készített.
A kávé kiválasztásánál a minőség az elsődleges szempont, de az ár-érték arány és a kényelmes elfogyasztás is fontos. A legtöbben az espressót preferálják, de a cappucino és a latte machiatto is népszerű.
A kép forrása: Napi.hu/Szász Péter.
Legolvasottabb
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Provokáció vagy véletlen? Lengyel vadászgépek árnyékként követték az orosz felderítőt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Csilliárdokat keresnek ezek játékosok – ők lettek 2025 leggazdagabb sportolói
Őrült tempó: rekordhosszúságú hálózat, szédítő sebességek