Komoly növekedési tervekkel rendelkezik az Aldi és a Lidl az Egyesült Királyságban. Az előbbi menedzsere a Reuters megkeresésére elárulta, hogy 1000 egységből álló üzlethálózattal akarnak rendelkezni a szigetországban 2022 végére, jelenleg 762 boltjuk üzemel. Az utóbbi diszkontlánc pedig úgy számol, hogy az időszak végére 1200-1500 üzlettel rendelkezhetnek, amely jelentős növekedés lenne a jelenlegi 710 boltból álló hálózatukhoz képest - derül ki a portfolio.hu cikkéből.
Terveik megvalósítása érdekében komoly összegeket fordítanak beruházásokra a németek, az Aldi a 2018 végéig futó programjának keretében 1 milliárd fontot költ el az Egyesült Királyságban és hoz létre 8000 munkahelyet.
A Lidl mintegy 1,45 milliárd fontos beruházást valósított meg 2017-ben és 2018-ban, amelynek köszönhetően több tucat új üzlettel bővül majd a bolthálózata. A németeket az sem tartja vissza, hogy az Egyesült Királyság kilép az Európai Unióból.
A két német diszkontlánc tovább növelheti piaci részesedést a négy nagy helyi kiskereskedelmi lánccal, a Tescóval, a Sainsbury'sszel, az Asdával és a Morrisonsszal szemben. A 200 milliárd fontos piacból 15 százalékos szeletet hasíthatnak ki 2020 végére, míg jelenleg a piaci részesedésük 12,1 százalékos.
Így csapott le a vasárnapi boltzár Lengyelországban - ezt a cikket olvasta már?
A kép illusztráció, forrás: Shutterstock.
Állás.hu - Általános szöveg
Keressen állást vagy keressen munkaerőt egy olyan újgenerációs állásportálon, amely valódi, pontos egyezőség alapján rangsorolja a jelentkezőket - kattintson az allas.hu oldalra!