A tájékoztatás szerint az eMag webáruházat látogatók száma ez idő alatt 37 százalékkal, a vásárlók száma 21 százalékkal, a rendeléseké 16 százalékkal emelkedett.
A GKI Digital 2018 március-áprilisában végzett felmérése szerint az eMAG vásárlók átlagosan 13 alkalommal vásároltak online az elmúlt évben, 17 százalékkal többször, mint egy átlagos online vásárló - közölte a webkereskedelemmel foglalkozó társaság.
Felidézik, hogy 2017-ben tovább bővült a hazai online kereskedelem, több mint 360 milliárd forintos forgalmat generált, az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több, mintegy 3 millió vásárló, az egy főre jutó átlagos vásárlások száma először tavaly lépte át a 11 alkalmat, az online vásárlók 39 százaléka az eMAG-on is vásárolt legalább egyszer.
A vásárlások számának növekedésében kiemelkedően jó hónap volt a július, az egy évvel korábbiakhoz képest 49 százalékkal több vásárló rendelt az eMAG webáruházából.
Az eMAG közölte, bevételeinek jelentős részét továbbra is három termékkategória - a TV, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, a mobiltelefonok - értékesítése képezi, ezek együttesen a webáruház forgalmának 55 százalékát adták a márciusban lezárt pénzügyi évben.
A legjelentősebb növekedést a cipő, a női ruházati termékek, a gumiabroncs és felni, a táska és kiegészítők, valamint a férfi ruházati termékek kategóriái érték el.
Az eMAG a dél-afrikai hátterű Naspers csoport tagjaként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, több mint 8500 márkát és több mint 1 500 000 terméket kínál Magyarországon. A 15 éve alapított eMAG vállalat meghatározó szerepet tölt be az online kereskedelemben, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban, valamint Romániában összesen 3800 alkalmazottat foglalkoztat.