A prémium gumiabroncsgyártó Hankook Takács Antalt nevezte ki a vállalat európai központjának marketing igazgatói posztjára július 1-től.

Az iparág 46 éves szakértőjének fő feladata többek közt az európai szintű árképzési stratégia további fejlesztése és a Hankook európai marketing stratégiájának megerősítése.

Takács két diplomával rendelkezik, az egyiket mérnöki, a másikat közgazdasági szakon szerezte, és több mint 20 év tapasztalatot szerzett az autó- és gumiabroncsiparban. A Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.-nél Budapesten árképzési területen dolgozott, az MFP Michelin Clermont-Ferrand vállalatnál Párizsban pedig termék marketinggel foglalkozott.

Mielőtt a Hankookhoz került, a szakember három évet töltött a B2B pénzügyi szektorban a marketing és értékesítés-támogatási részleg igazgatójaként egy vezető nemzetközi pénzügyi szolgáltató vállalatnál, az Alter Domusnál Luxembourgban, ahol egy ügyfélkapcsolati irányítási platformot hozott létre, és a szervezet új márkanév-bevezetési projektjéért felelt világszinten.