A Budapest 2024 Nonprofit Zrt. által kiírt nyílt tender eredménye a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A nyerteseken kívül más ajánlattevő nem volt.
Az elvégzendő feladat a "Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, a média kommunikációs kampány megtervezése és lebonyolítása. A kampány alapesetben 6 hónapig tart, ennek az ellenértéke 700 millió forint, de további 3 hónapos meghosszabbítással a végösszeg 900 millió lesz. A szerződést a felek május 26-án megkötötték.
A Céginfo.hu adatai szerint a Media Insight Médiaügynökség Kft. jelenlegi tulajdonosa a Partners Holding Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy Group Zrt. A Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. tulajdonosa pedig négy magyar magánszemély.