A K&H Bank folyamatosan azért fejleszti szolgáltatásait, hogy ügyfeleinek mindig biztonságos, innovatív és kényelmes megoldásokat biztosítson. Ennek érdekében kollégáink karbantartást végeznek a K&H e-bank, K&H e-posta, K&H mobilbank és K&H elektronikus postaláda szolgáltatásban 2021. február 18-án 19:00 óra és 2021. február 19-én 00:00 óra között, így ebben az időpontban a szolgáltatás nem lesz elérhető - közölte a társaság az ügyfelekkel.
Arra kérik a felhasználókat, hogy ha ebben az idősávban intéztek volna ügyeket, akkor azt a jelzett karbantartás előtti vagy az utána következő időszakra ütemezzék át.
A bank számos fejlesztést eszközölt szolgáltatásain az elmúlt időszakban, így például azonnal lekérdezhető az elfelejtett PIN-kód a K&H Banknál, így aki elfelejtené a bankkártyájához tartozó kódját, az pár lépésben lekérdezheti újra, digitálisan, legkényelmesebben a mobilbankon, vagy az e-bankban.