A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki a PET-palackos termékeket a portfóliójából a Heineken Hungária. A cég rövid közleményben tudatta, hogy környezettudatos vállalatként 2021-től a portfóliójában kizárólag üveges, hordós, és végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozos termékeket gyárt és forgalmaz.
Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg egyik vezető prémium márkáját a Heineken Hungária.
A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől elhagyják a PET-palackos kiszerelést. Ez évente mintegy 200 tonna műanyagtól mentesíti a céget - és a környezetet. A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban.
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Lázár Jánosnak hamarabb jött a Jézuska, százmilliárdokat költhet el 2030-ig: ha nincs hitel, nincs MÁV?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni