A 2015 szeptemberében, Helpy néven indult vállalkozás nemrégiben kutatást végzett megrendelői körében. Számos hasonló nevű szolgáltatás, honlap és cég létezik nemzetközi szinten, amelyek tőlünk eltérő profillal működnek. Megkérdeztük jelenlegi ügyfeleink véleményét is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. A többség a magyar névre történő váltást javasolta - idézi a cég közleménye Csillik Timur vezérigazgatót. A Rendi, rendrakás-rendelés szójátékon alapul és könnyen kiejthető.
A startup ma már heti 150-200 alkalommal kap megrendelést a házimunka elvégzésére. Az ügyfelek ezentúl az átkeresztelt honlapon és Facebook oldalon rendelhetik házhoz az igényeiknek megfelelő kis- vagy nagytakarítást. A társaság akár 48 órán belül teljesülő szolgáltatását, kifejezetten magánszemélyek, háztartások veszik igénybe, elsősorban 30-45 éves, elfoglalt dolgozó nők vagy kisbabás anyukák. A legnépszerűbb szolgáltatásuk az ablaktisztítás és a tisztítószer vásárlás.