Az irodákban egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyintéző dolgozik, ezért kizárólag előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni. Ezt online vagy telefonon lehet megtenni.
Az ügyintézők a pultra rögzített plexilap mögül kommunikálnak az ügyfelekkel, az NKM az irodákat folyamatosan fertőtleníti, valamint minden helyszínen több kézfertőtlenítőt is kihelyez. Az irodákba csak maszkban lehet belépni, kísérő nélkül, ugyanakkor nincsen korosztályokhoz kötött idősáv.
Az NKM arra kéri ügyfeleit, az előzetesen lefoglalt időpontra érkezzenek pontosan, és hozzák magukkal a szükséges igazolványokat, dokumentumokat.
A vállalat ugyanakkor arra buzdítja ügyfeleit, hogy ha tehetik, válasszák a legtöbb ügy intézésére alkalmas online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos, vagy írásos ügyfélszolgálatot.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Elképesztő luxusban él Putyinnál a bukott diktátor
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Ne is próbálkozzon McDonaldsba menni, két napig zárva tartanak az üzletek