Mérföldkőhöz érkezett a biztosító a nem élet üzletág elindításával - mondta Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója a cég sajtótájékoztatóján. Az NN életbiztosítóként piacvezető Magyarországon, de a nem életbiztosítási piac az elmúlt években gyorsabban nőtt, mint az életbiztosítási.
Digitális, ügyfélbarát megoldásokkal szeretne a biztosító a piacra lépni. Az első körben hitelfedezeti és jövedelembiztosításokkal lépnének a piacra jövő év elején, majd lakásbiztosításokkal és utasbiztosításokkal. A hitelfedezeti és jövedelembiztosításokkal a banki partnereket keresnek majd meg. Ez a piac több mint 15 százalékkal nőtt az első háromnegyed évben tavalyhoz képest.
A lakásbiztosítási piacon a Magyar Nemzeti Bank minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítási (mfo) koncepciójának bevezetése új helyzetet teremt, amit az NN is kihasználna. A termékek várhatóan 2020 második felében indulnak el, és megfelelnek majd az mfo-feltételeknek. Az utasbiztosítások 2021-ben kerülnek fel a palettára. Ez is gyorsan bővülő piac, több mint 13 százalékkal nőtt egy év alatt.