A központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak támogatása lesz. Több száz új munkakört hoznak létre a bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció, a termékadminisztráció és az ügyfélszolgálat területén.
Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új üzleti és technológiai szolgáltatások központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is - mondta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója. A vállalat befektetési döntésében meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.
A központ a Tesco Business Services része, ez a cégcsoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a kereskedelmi cégcsoport minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását - írták a közleményben.
"A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak. A toborzás az új pozíciókra már elkezdődött - mondta Sumit Mitra, a Tesco Business Services vezérigazgatója.